Les 4
Kijk, de kern in drie woorden
Gebruik 3 woorden om de juiste kernboodschap aan je ideale klanten over te brengen. Na vandaag is jouw boodschap kraakhelder, kort en bondig en trek je ideale klanten aan.
Bekijk video Download e-bookvideo
Schrijf je kernboodschap met 3 woorden
Zoals je vast al vermoedde, omvat een kernboodschap de kern van jouw verhaal. Bovendien geeft een kernboodschap antwoord op een vraag of behoefte van je doelgroep. Een goede kernboodschap raakt niet alleen de essentie, maar is ook kort en bondig. Kortom, wat is het belangrijkste wat je wilt overbrengen aan je ideale doelgroep?
Waar bestaat de kernboodschap uit?
Net als alle bureaus, hanteren wij de 3-woorden-formule (kijk, want, dus) en in de afgelopen 25 jaar hebben we veel mis zien gaan. Om dat te voorkomen hebben we onze eigen acht tips samengesteld, waarmee je een dijk van een kernboodschap formuleert. In de video en in het e-book leg ik dit uit.
Een goede kernboodschap schrijven is best lastig! Maar oefening baart kunst en een goede kernboodschap helpt en ondersteunt je om je punt te maken en de aandacht van je doelgroep te krijgen.