Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Marketing

Professionele content creatie van bureau kwaliteit

“We doen nu maar wat,” verzucht Rob, eigenaar van een bedrijf in de food. “Eerst huurde ik een marketeer in om stukjes voor LinkedIn te maken, maar dat was het steeds net niet. Nu heb ik een bureau gevraagd, maar die zijn hartstikke duur en ik moet alsnog alles zelf aanleveren.”

Hij zucht nog eens diep. Ik zie dat hij ontmoedigd wordt bij alles wat hij doet. “Bovendien zie ik het gewoon als een ander de images heeft gemaakt: dan klopt de huisstijl weer niet en moet ik er weer achteraan. Het kost me gewoon teveel tijd en budget zo.”



5 checks voor professionele marketing

Ik vraag hem waar hij op let als hij de posts reviewed die het bureau maakt:

  1. 1. Kwaliteit: is de resolutie haarscherp? Zijn de designs gebruikt zoals we die van de ontwerper hebben gekregen?

  2. 2. Huisstijl: zijn alle kleuren, lettertypes, afmetingen en vormen goed toegepast? Staan de teksten en het logo op de juiste, vaste plek?

  3. 3. Toegankelijkheid: krijg ik bij alle images slimme en heldere SEO-proof alt- en title tags mee?

  4. 4. Rechtenvrij: mogen we de foto’s nog wel gebruiken, die ze uit onze beeldbank hebben gehaald? Of zijn de licenties verlopen?

  5. 5. Herbruikbaar: hebben de images een bestandsnaam zoals afgesproken, zodat we ze makkelijk terugvinden en ook op andere plekken kunnen gebruiken? Staan de exports in de juiste map opgeslagen?

  6. 6. Passend: passen de plaatjes bij het onderwerp? Ondersteunen en versterken de afbeeldingen de boodschap?

“Het is gewoon niet klaar als we een mooie visual hebben gekregen. Het proces eromheen moet ook kloppen. Alleen dan scheelt het me écht tijd en krijg ik de consistente branding die ik wil en nodig heb.”


Gedegen, geautomatiseerde check op kwaliteit

De kwaliteit en consistentie waar Rob op let, is makkelijker met een tool te waarborgen dan met handwerk van steeds andere mensen.De snelheid waarmee Rob wil handelen is niet haalbaar met handwerk, maar wel met een tool.

Het budget waarmee Rob moet werken is niet voldoende voor mensenwerk, maar wel voor een tool.




Creativiteit en consistente kwaliteit

Daarom hebben we Smart Content Creator uitgevonden. Zodat je de creativiteit van de designer gebruikt om met je tool consistente en herkenbare uitingen van bureaukwaliteit te maken. In een paar clicks en binnen 5 minuten kun je dus een professionele reclame uiting maken. Zo kun je op elk moment van de dag posten over wat er nodig is, zonder dat je daar een expert voor nodig hebt.



Haal meer uit je marketingbudget

Nieuwsgierig? Stuur een bericht naar @erik. Dan maken we kennis en krijg jij helder:

  • Doel: Wat moet jouw marketing opleveren?
  • Obstakel: Wat zijn nu voor jullie de grootste obstakels om resultaat uit je reclamebudget te halen?
  • Aanpak: Hoe overwin of omzeil je die obstakels met je team?

Na het gesprek heb jij een helder plan om professionele en aantrekkelijke reclame te maken, waarmee je het maximale uit je marketingbudget haalt, zodat je bedrijf groeit.


Ontdek de 7 geheimen van goede reclame

In deze online training geven professionele reclamemakers hun 7 belangrijkste tips. Zodat jouw marketing euro’s wél klanten opleveren.